Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T16:03:22+01:00
Właśnie stoję w wielkiej puszczy gdzie niema nikogo i strasznie tęsknie za moim rodzinnym domku W którym moją ulubioną rzeczą jest komputer. Stoi on w salonie z pszodu jest srebny a na srebnej części jest przycisk którym włącza się komputer.znajduje się tam tagże dysk prxzez który mozna włączać płytę.komputer jest ogólnie fajny poniewaz mogę na nim grać oglądać filmy i moę wchodzić na internet. Myślę że komputer jest bardzo przydatny w roli człowieka
5 3 5
2009-12-20T18:07:09+01:00
Bardzo chciałabym miec komputer, ponieważ moi rówiesnicy nasmiewaja sie ze mnie. Czasami chciałabym zobaczy twarze mojej rodziny, które mogłbym zobaczy na www.nasza-klasa.pl lub www.fotka.pl ;PP
4 1 4