Musze na zadanie domowe z niemieckiego opisac swoje domowe zwierzątka..ja już to mam tylko czy ktoś może mi to przetłumaczyć na język Niemiecki.??

a treść jest następujaca:
Mam wiele zwierzątek domowych.Są to papużka falista,dwa kotki oraz wiele psów.Papuga nazywa się Pysia,kotki Karolina i Filuś, pieski:Dżeki,Muszka,Aza i Bisek.Tylko Muszka przebywa w domu a pozostałe psy są na podwórku.Pysia ma 4 lata,Karolina 5 miesięcy,Filuś 1 rok,Muszka 5 lat,Dżeki 7 lat,a Bisek i Aza 6 miesięcy.Moje domowe zwierzątka żywią się karmą dla zwierząt, papuga karmą dla papug.Moje zwierzątka są bardzo miłe,sympatyczne i często się z nimi bawię.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T16:01:02+01:00
Ich habe die viele Haus Tiere. Sie sind das ist der Wellensittich, die zwei Kätzchen sowie die viele Hunde. der Papagei heißt Pysia, die Kätzchen Karolina und Filuś, die Hündchen: Dżeki, die Fliege, Aza und Bisek.Tylko die Fliege legt zu Hause zurück und geblieben sind Hunde auf dem Hof. Pysia hat die 4 Jahre, Karolina 5 der Monate, Filuś das 1 Jahr, die Fliege der 5 Jahre, Dżeki die 7 Jahre, aber Bisek und Aza 6 der Monate. meine Haus Tiere ernähren sich von einem Tierfutter für die Tiere, der Papagei ein Tierfutter für papug.Moje sind Tiere sehr nett, sympathisch und oftmals spiele ich mit sie.
1 5 1
2009-12-20T16:00:57+01:00

Ich hat reich junge Häusertiere.Sind to wellenartiger pudech, zwei Katerchen und gleichfalls viele Hunde.Schrick ruft Pysia,kotki Carolin und Filuœ, pieski:D¿eki,Muszka,Aza und Bisek.Tylko Zielkorn ist daheim und andere Hunde sind an Hof.Pysia hat 4 Jahre, Carolin 5 Monate, Filuœ 1 Jahr, Zielkorn 5 lat, D¿eki 7 lat, und Bisek und Aza 6 der Monate.Meine junge Häusertiere nähren sich karm¹ für Tiere, schrick karm¹ für schrick.Meine junge Tiere ist sehr lieb, netter und häufig ich mit ihnen belustigt sich.
1 5 1