Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T16:31:59+01:00
Fxhome visionlab: osoba stoi na tzw. greenscreenie lub bluescreenie (jednolity ekran, można użyć do tego niebieskiego lub zielonego koca jeśli nie dysponujemy specjalistycznym sprzętem). Jedna osoba mówi jedno, potem staje z drugiej strony ekrany i mówi inne kwestie. Następnie montujemy to w programie, wycinamy niebieskie/zielone i edytujemy tak, żeby stały na przeciwko siebie. Następnie dodajemy zamiast wyciętego koloru wrzucamy tam wybrane przez nas tło.
2 5 2
2009-12-20T17:33:30+01:00
Fxhome visionlab
Sony Vegas

kręcą najpierw dwa razy, a potem łączą je :) poprzez nakładanie na siebie.
1 5 1
2009-12-20T17:56:44+01:00
Fxhome visionlab Sony Vegas:kręcą najpierw dwa razy, a potem łącząc je i gitara