HISTORIA POLSKI
1.W którym roku oficjalnie uchwalono ,że państowymi barwami Polski są biel i czerwień?
2.Jakie miasto przez kilka miesięcy w 1944r.było stolicą Polski?
3.Czy św.Wojciech był męczennikiem?
4.Za co kosynier Bartosz (po bitwie pod Racławicami) otrzymał w nagrodę szlachectwo?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T16:17:15+01:00
1-1831
2-Lublin
3-Wojciech Sławnikowic-czeski duchowny katolicki, biskup Pragi, misjonarz, męczennik, uznawany przez Kościół katolicki za świętego.
4-odznaczył się wielkim męstwem (zdobył działo rosyjskie gasząc lont czapką), za co został mianowany chorążym
1 5 1
2009-12-20T16:21:26+01:00
1.W 1831 r.
2.łódz
3.tak
4.za zasługi
1 3 1