Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T16:09:05+01:00
6⅓ = 6,(3)
(-⅓)² = 1/9 = 0,(1)
⅔ = 0,(6)
2⁵/₉ = 14/9 = 1,(5)
-1⅓ = - 4/3 = - 1,(3)
-¹⁴/₉ = - 1,(4)
2009-12-20T16:11:08+01:00
To chyba będzie tak:
6⅓ =19/3=6,(3)
(-⅓)² =0,(3)²
⅔ =0,(6)
2⁵/₉ =23/9=2,(5)
-1⅓ =-4/3=-1,(3)
-¹⁴/₉ = -13/9=-1,(4)
2009-12-20T16:14:07+01:00
6⅓ =6,(3)
(-⅓)² Około+0,110
⅔ =0,(6)7
2⁵/9₉ =2,(5)9
-1⅓ =-1,(3)
-¹⁴/9₉ =1,(5)6