Odpowiedzi

2009-09-14T16:29:33+02:00
Ta liczba to 999041
1*4=4
4-4=0
1*4=4-4

następna cyfra nieparzysta jednostek to 3
3*4=12
NIestety ani ta ani żadna wyższa cyfra jednostek nie spełnia warunków zadania.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-14T16:36:56+02:00
Ta liczba to będzie 999 841
wszystko dobrze napisał mój poprzednik oprócz tego, że
cyfra dziesiątek jest o 4 mniejsza od liczy setek czyli liczba setek jest o 4 większa
cyfra jedności 1
cyfra dziesiątek 4×1 = 4
cyfra setek 4 + 4 = 8