Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T16:09:31+01:00
-ilość rzek wpadających do zbiornika wodnego
- warunki klimatyczne (ilość opadów)
- połączenie z oceanem (wodami słonymi)
2 4 2
2009-12-20T16:09:35+01:00
Jedą z głównych jest ilość zek wpadających do danego morza, np. morze bałtyckie jest słabo zasolonym morzem, gdyż wpada do niego wiele rzek, w tym Wisła czyli największa rzeka w Polsce.
2009-12-20T16:11:30+01:00