Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T16:08:50+01:00
Może mieć np. długość jednego boku wynosi 2m a dlugości pozostałych mają 1,000001 m taki trójkąt jest prawie płaski.
30 3 30
2009-12-20T16:28:48+01:00
Oczywiście, że może

przyjmijmy za podstawę odcinek a o długości 200cm

P=¹/₂ah
1=¹/₂*200*h
h=0,01cm

przy takim odcinku wystarczy że wysokość będzie równa 0,01cm
40 4 40
Dzięki :D
co to za P=1/2ah i tam dalej ale szybko bo to potrzebuje pliiis i z góry dzięki
Super ;)