Czesc nwm w jakiej kategori powinnam dodac to wiec dodaje je tutaj .
niedawno kupiłam podróbę gry S.T.A.K.E.R. zew prypeci. Po zainstalowaniu jej i próbie uruchomienia gry pokazuje sie okienko gdzie trzeba wproadzic numer seryjny ale tego klucz nigdzie nie ma ani na płycie ani na pudelku. W internecie tez tego nie moge znalesc . :( Bardzo prosilabym o ten klucz a jezeli ktos by umial powiedziec Mi jak to zainstalowac aby dzialao to prosilabym o odpowiedz. Najlepiej na dzisiaj ... . Z góry dziękuje .. :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T16:22:58+01:00
Aby poprawnie działała? Najlepiej porostu wprowadzić poprawny klucz seryjny i będzie wszystko działać

A skąd wziąć takowy klucz to Ci niestety mogę tylko poradzić - najlepiej kupić grę na licencji producenta albo szukać w Google

pozdrawiam
2009-12-20T16:47:22+01:00
Na instrukcji z tyłu powinno pisać :)