Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T16:32:55+01:00
Nie wiem czemu Ci nie działa <center>*</center> , bo to jest powszechnie używana komenda, ale nie wnikam w to, spróbuj tej komendy:
<p style="text-align: center;">*</p>
2009-12-20T16:48:39+01:00
<p align="center">Treść akapitu</p>
2009-12-20T18:52:44+01:00
<center> musi działać, może robisz tak:

<center>teksttekstteksttekstteksttekst

wtedy nie zadziała, musisz zakończyć:


<center>teksttekstteksttekstteksttekst</center>