Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T16:15:44+01:00
2009-12-20T17:51:03+01:00
Kādā sestdienas pēcpusdienā es ieguvu jūtos kā cepta zivs. Patrick piezvanīja jautā, vai iet kopā ar mani. Diemžēl, tikai ēda vakariņas un nebija nekādas vēlēšanās staigāt. Tāpēc es devos viena pati. Man bija iešana pa mežu un svilpeywałem. Laiks bija skaists, un es jutos lieliski. Pēkšņi es dzirdēju kādu darbību pret mani. Nedaudz nobijies, bet to nebija. Tas bija Patriks. Smaidot teica, tomēr nolēmis pavadīt mani. DaLeja gāja kopā, runājot par šo un to. Pēkšņi es sajutu sāpes ap kreiso potīti. Es paskatījos uz leju un raudāja. Aplis manas kājas writhed čūsku. Blakus kuba es redzēju neglīts apsārtums - man bija iekost! ZRobiło mani slikti. Es nezinu, vai tāpēc, ka sāpes, indi vai šausmas. Par laimi, Patrick uzglabā vēsā galva. Viņš teica man jāgaida, un viņš pobiegnie palīdzību. Jā, viņš darīja. Pēc vairākām minūtēm, darbojās kopā ar dažiem mężczyzīme. Viņi palīdzēja man nokļūt meža malā, kur, starplaikā ambulance. Slimnīca ievadīts injekcijas man, tad ļaujiet man iet mājās. Ar kabīni es domāju, cik brīnišķīgi, ka man ir šāds draugs kā Patrick. Ja nebūtu tāssavu lēmumu pavadīt man Zivis un skaidas, varbūt es neesmu dzīvojis.