Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T16:33:35+01:00
Zaproszenie typu:
Niniejszym mam zaszczy zaprosić Państwa XXXXXX i YYYYYY ZZZZZ na ślub Marianny z domu de Alburici i mego syna Kleanta. ślub odbędzie się w kościele mariackim w dniu 6.7.2007 o gdzinie 14
Z poważaniem Harpagon.

YY XX, ZZ - imiona do wpisania.
4 4 4
2009-12-20T16:34:31+01:00
Tych dwoje udowodniło
wszystkim że miłość
jest mocniejsza
od każdej innej
rzeczy.

MARIANNA
&
KLEANT

Dnia 15.czerwca.1670r. o godz 15.00 odbędzie się ślub Marianny i Kleanta w kościele w Paryżu.

Serdecznie zapraszamy
Sz.P Jana Kowalskiego na przeżycie z nami tej uroczystej chwili

po ślubie odbędzie się przyjęcie weselne w domu Marianny



Chyba coś takiego:)
5 4 5