Odpowiedzi

2009-12-20T16:27:03+01:00
-przedstawienie postaci
-wygląd zewnętrzny
-cechy charakteru
-cechy osobowości
-cechy umysłowości
-własna ocena

każdy myślnik to akapit

Włsną ocenę nalęzy zacząćod słow, np.:
Uważam, że...
Myślę, żę...
Sądzę, żę...
Według mne...
mam nadzieje, żę pomogłam
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T16:28:10+01:00
1. PRZEDSTAWIENIE POSTACI
2. OPIS ZEWNETRZNY
3. OPIS CECH, UMIEJĘTNOŚCI, ZALETY, WADY
4. NASZ STOSUNEK DO POSTACI
9 4 9