Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T16:31:51+01:00
M. ksiądz
D. księdza
C. księdzu
B. księdza
n. z księdzem
Ms. o księdzu
w. o ty księdzu!

l.mn
m. księża
d. księży
c. księżom
b. księży
n. z księżmi
msc. o księżach
w. o wy księża!

temat:
l.poj : księdz
l.mn : księż

obocznosci:
ę:ą
dz:ż
2 3 2
2009-12-20T16:33:12+01:00
L.p
M.ksiądz
D.księdz-a
C.Księdz-u
B.księdz-a
N.księdz-em
Msc.księdz-u
W. ksiądz !
l.mn
księż-a
księż-y
księż-om
księż-y
księż-mi
księż-ach
księż-a!
oboczności:ą:ę ,dz:ż ,
2 5 2