Wyjaśnij znaczenie podanych związków wyrazowych:
1. Robic komuś sceny
2. Grac pierwsze skrzypce
3. Zrzucic maskę
4. Wejśc w czyjąś rolę
5. Odegrac komedię.
Następnie ułoż krótkie opowiadanie używając ich.
Proszę muszę to napisac na jutro!

3

Odpowiedzi

2009-12-20T16:36:09+01:00
1.kłócić się z kimś, awanturować się.
2.być pierwszym.
3.przestać udawać kogoś innego.
4.udawać kogoś innego.
5.powiedziec jakiś kwał.

(;

reszte nie umiem. ;DD
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T16:36:15+01:00
Czyzby slowa na start . ?

1. Robić komuś wstyd z jakiegoś powodu np:. przy ludziach, zupełnie niepotrzebnie.
2. Być pierwszym w czymś, najważniejszym.
3. zrzucic maske to-pokazac sie takim jakim sie jest naprawde ,przestac udawac ,pokazac swoje prawdziwe oblicze(cechy ,charakter ).
4. wejść w czyjąś role, oznacza powielać czyjeś zachowania, przejąć czyjeś kompetencje w pewnym sensie.
5.odegrać komedię" to niekoniecznie zrobić coś śmiesznego, ale raczej zagrać coś przesadnie nieautentycznego i sztucznego(np scena wielkiej rozpaczy 20letniej żony po śmierci męża, 80letniego milionera:),

a opowiadanie . ? hm .
zalezy o czym chcesz napisac .
pozdrawiam . ; **
2009-12-20T18:11:34+01:00
1.awanturowac się
2.liczy się tylko moja decyzja
3.pokaza się jakim jesy się naprawdę
4.wtrącac sie w czyjes sprawy
5.robic wokol swojej osoby jak najwięcej zamieszania