Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T16:32:50+01:00
Ciała nie przewodzące prąd elektryczny
1 1 1
2009-12-20T16:32:39+01:00
Elektryczne??
ich zadaniem jest izolowanie przewodów m.in. linii elektroenergetycznych od siebie i od konstrukcji wsporczych.

Izolacja ta ma zasadniczy wpływ na parametry linii, a od przyjętych układów izolacyjnych zależy kształt słupów, gabaryty linii, parametry i warunki eksploatacji. Oprócz właściwości izolacyjnych izolatory muszą wytrzymywać siłę naciągu przewodu, jak i przewodu w warunkach krytycznych obciążenia sadzią, lodem czy wiatrem.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T16:34:55+01:00
Izolator-materiał izolujący, nieprzewodzący ciepła, prądu lub nieprzepuszczający dźwięku.
1 5 1