Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T16:40:26+01:00
A) (2+3) × (-1 - 2) = 5 × (5 - 8)
b) ((-4) + (-4) ) : (-2)³=1
c) (-3) + (-3) + (-3) = -3²
d) 5 - 5 × (2+2²) = - 5²
1 5 1
2009-12-20T16:42:20+01:00
2009-12-20T16:42:56+01:00
A) (2 + 3) x (-1 - 2) = 5 x (5 - 8)
b) (-10 + 2) : (-2) = 1 (minus dwa oczywiscie do szescianu ale cos mi nie chce wskoczyc)
c) 4 + 2 + 3 = -3 do kwadratu
d) (10 - 4) x (2 + 2 do kwadratu) = 6 do kwadratu
1 5 1