Strona bierna czasow present simple i past simple.
strona bierna czasu present simple : is /are
powiedzcie mi kiedy sie daje is a kiedy are bo kurcze nie umie tego rozroznic.
zdanie np. Hardwood is used for the neck too.



strona bierna czasy past simple : was/ were

tego tez nieiwem co i jak kiedy was a kiedy were.


np.
The room was locked.

The cupboards were opened.






wiem tylko tyle ze is to poj are mn
a was poj a were mn


mam jutro kart z tego prosze pomozcie mi :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T16:44:09+01:00
L.poj
I am ... I was
You are ... You were
It/He/She IS .... Is/He/she was
L.mn.
We are ... We were
You are... You were
They are ... They were

Rozpisalam ci co do jakiej osoby :))


2009-12-20T17:07:38+01:00
Was/were is/are pisze sie w zaleznosci do jakiej osoby :)
I am /was
You are/ were
she he it is/was
we are/ were
you are/ were
they are/ were

:)