Przetłumaczyc na Polski trzeba
At the beginning of my letter, I would like to thank for all presents, which I got for you. I hope that all my letters reached to you.I am from Poland and I live in ______(twoja miejscowość). I am ___(Twój wiek). I always impatience wait for you. I sometimes think that you don't come, but always you come. All year I am very kind for my friends, family and even for my enemies in order to you give me a present. I usually try to help other people and especially parents. They very love me, I know that. I very like Christmas season. In Christmas I like specific atmospher most. I want tell you something about Our holidays.Everyone loves Christmas. The atmosphere of excitement and expectation can be felt almost everywhere. The moment everyone waits for is Christmas Eve. This night is miraclous because it is believed that animals can speak with human voices.We don't forget about leaving an empty place for an unexpected guest. The table is covered with white tablecloth and hay is spread on it. We children believe that you arrives in a sledge drawn by reindeer visits each our house and leaves wonderful presents. Early on next day in the morning we wake up and open our presents.

In this year I would like from you a lot of sweets and new mobil phone. I think that a Sony Ericsson Satio. Can you give me it in this year? Thanks a lot.

2

Odpowiedzi

2009-12-20T16:48:10+01:00
Na początku mojego listu chciałbym podziękować za wszystkie prezenty, które mam dla Ciebie. Mam nadzieję, że moje listy sięgały tobie. ja jestem z Polski, i mieszkam w ______( twoja miejscowość). Mam ___ (Twój wiek). Zawsze niecierpliwie czekać na ciebie. Czasami myślę, że nie nadszedł, ale zawsze można przyjść. Cały rok jestem bardzo miły dla moich przyjaciół, rodziny, a nawet dla moich wrogów, aby dać mi prezent. Zwykle starają się pomóc innym ludziom, a zwłaszcza rodziców. Oni bardzo mnie kochają, wiem o tym. I very like Christmas sezonu. W Boże Narodzenie Lubię konkretne atmospher najbardziej. Chcę ci powiedzieć coś o naszej holidays.Everyone kocha Boże Narodzenie. Atmosfera podniecenia i oczekiwania mogą być odczuwalne niemal wszędzie. Każdy moment czeka na to Wigilia. Ta noc jest miraclous, ponieważ uważa się, że zwierzęta mówią ludzkim voices.We nie zapominajcie o pozostawiając puste miejsce dla niespodziewanego gościa. W tabeli jest pokryte białym obrusem siana i rozprzestrzenia się na nim. My, dzieci, że dotrze w saniach sporządzone przez renifery odwiedzin każdego naszego domu i pozostawia wspaniałe prezenty. Na początku następnego dnia rano budzimy się i otwieramy prezenty.

W tym roku chciałbym od was dużo słodyczy i nowe mobil telefonu. Myślę, że Sony Ericsson Satio. Czy możesz dać mi to w tym roku? Dzięki za wszystko

te dzięki za wszystko nie jestem pewna
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T16:58:53+01:00
At the beginning of my letter, I would like to thank for all presents, which I got for you. I hope that all my letters reached to you.I am from Poland and I live in ______(twoja miejscowość). I am ___(Twój wiek). I always impatience wait for you. I sometimes think that you don't come, but always you come. All year I am very kind for my friends, family and even for my enemies in order to you give me a present. I usually try to help other people and especially parents. They very love me, I know that. I very like Christmas season. In Christmas I like specific atmospher most. I want tell you something about Our holidays.Everyone loves Christmas. The atmosphere of excitement and expectation can be felt almost everywhere. The moment everyone waits for is Christmas Eve. This night is miraclous because it is believed that animals can speak with human voices.We don't forget about leaving an empty place for an unexpected guest. The table is covered with white tablecloth and hay is spread on it. We children believe that you arrives in a sledge drawn by reindeer visits each our house and leaves wonderful presents. Early on next day in the morning we wake up and open our presents.

In this year I would like from you a lot of sweets and new mobil phone. I think that a Sony Ericsson Satio. Can you give me it in this year? Thanks a lot.



Na początku mojego listu chciałbym podziękować ci za prezenty, które dostałem od ciebie. Mam nadzieję, że mojego listy dochodzą do ciebie. Jestem z Polski i mieszkam w ________________________. Mam ___________ lat.
Zawsze z niecierpliwością czekam na list od ciebie. Czasem myślę, że nie przyjdzie, ale zawsze przychodzi (list). Cały rok pomagam rodzicom i biednym ludziom, daję prezenty rodzicom, znajomym. Oni mnie lubią, wiem o tym .
Lubię Święta i tą specyficzną atmosferę. Chcę ci trochę o nich opowiedzieć.
Wszyscy je kochają. Atmosfera jest ekscytująca i niezwykła. Wszyscy czekają na tą specjalną chwilę w Wigilię. Ta noc jest niezwykła ponieważ wtedy zwierzęta mówią ludzkim głosem. Nie zapominamy o pustym nakryciu na stole dla niespodziewanego gościa. Na stole jest biała serweta. Dzieci marzą o reniferach i mikołaju, która zostawi im prezenty. Budzą się następnego dnia i otwierają prezenty.
ja w tym roku chciałbym dostać dużo słodyczy i nowy telefon komórkowy.Sony Ericsson Satio. Możesz mi go dać?? Dzięki wielkie

_________________________________________________________

Myślę, że Mikołaj go dostanie. Pozdrowionka!!!
Mam nadzieję, że wybierzesz najlepsze!