Odpowiedzi

2009-12-20T16:41:49+01:00
Społeczność, zbiorowość ludzi mieszkająca na określonym obszarze powiązana więziami społecznymi, wspólnotą warunków życia, tradycjami kult. itp.

Wyróżnia się społeczność:

-lokalną, tworzą ją mieszkańcy określonej wsi, dzielnicy miasta, osiedla,;

-regionalną – w jej skład wchodzą zamieszkujący pewien region administracyjny, np. województwo,

-państwową – obejmującą obywateli jednego państwa,

-światową – stanowią ją ludzie zamieszkali we wszystkich państwach.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T16:45:11+01:00
Społeczeństwo - grupa ludzi zamieszkująca dane terytorium, posiadająca wspólną kulturę.
Hierarchia społeczna - społeczna przewaga pojedynczych osobników nad innymi

mam nadzieje ze bedzie dobrze :) pozdr.