Odpowiedzi

2009-09-15T21:43:42+02:00
Hmm. Wydaje mi się, że to nasze prawo. Każdy ma przecież prawo żyć i cieszyć się z tego. A my nie powinniśmy innym tego zabierać. Jeżeli jest tylko możliwość, powinniśmy ratować czyjeś życie, jeżeli tylko jest zagrożone. Powinniśmy pomagać innym ludziom, a nie przechodzić obok nich obojętnie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-15T22:12:04+02:00
Obowiązkiem ratowania zycia ,objęci są lekarze.My mamy do tego prawo.To od nas zależy czy będziemy ratować komuś życie ,czy przejdziemy obok -obojętni.Każdy ma prawo żyć ,tak samo jak każdy może,ale nie musi pomagać.Ludzkie reakcje, w przypadku bezpośredniego zagrożenia życia są różne.Czasami może ogarnąć nas strach,czasami (nie zdając sobie z tego sprawy)jesteśmy bohaterami.Nigdy nie wiemy ,jak w danym momencie zareagujemy.Jesteśmy ludzmi i mamy do tego-prawo.