Odpowiedzi

2009-12-20T17:05:34+01:00
20 grudnia, 2009
waszawa



Kochany Mały Książe!!!


w ostatnim liście napisałeś, że nie chcesz wracać na moją planetę.Chyba myślisz, że na Ziemi sa sami dziwni ludzie. Żeby ci to wybić z głowy podam ci przykład kilku sławnych postaci.

Moim idolem jest Henryk Sienkiewicz. Był to wybitny poeta Polski. Napisał przepiękne powieści, np. "Krzyżacy". Dostał za to bardzo ważną nagrodę Nobla.

Eliza Orzeszkowa. To także pisarka. Wybitna. Uwielbiam czytać jej utwory przed snem.

Jak widzisz dorośli zasługują na podziw. Nie myśl sobie, że na świecie jest ich tylko kilku. Żyją na różnych kontynentach. Zajmują się różnymi sprawami.

Widzisz, Mały Książe, u nas, na Ziemi każdy ma jakis talent. Jedni mają większy, drudzy mają bardzo nikły. Każdy jesnak zasługuje na podziw.

Pozdrawiam, ......(twoje imię)


Może być coś takiego?
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T17:15:10+01:00
Drogi Księciu
Cześć chciałbym ci udowodnić że na świecie nie są tylko źli i nie godni podziwu ludzie. Ale angażujący się między innymi w życie społeczne i kulturalne. jednym z przykładów jest osoba np. Jurek Owsiak który jest przedstawicielem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Pomaga on dzieciom chorym na różne choroby poprzez zbiórkę pieniędzy na sprzęt rehabilitacyjny.
(Podpis)
(Za to dostałem jako jedyny piątkę)
6 2 6