Odpowiedzi

2009-12-20T16:53:51+01:00
1. Można się dużo dowiedziec od innych
2.Mozna sie podzielic doswiadczeniem z innymi
3. Mozna poznac tez nowych przyjaciol
3 2 3
2009-12-20T16:55:17+01:00
1jesłi jest nas wiecej to oznacza, ze mamy więcej pomysłow bo 2 głowy to nie 1.
2W grupie jest siła
3w grupie nawet najtrudniejsze zadanie nie jest tak trudne jak by się było samemu.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T16:54:12+01:00
1. Pracując w grupie uczymy się sztuki kompromisu, negocjacji oraz słuchania racji innych.
2. Przez pracę w grupie możemy skonsultować swoje opinie, wykluczyć z pomocą innych błędne oraz dopracować poprawne.
3. Praca w grupie uczy szacunku do drugiej osoby, wymaga akceptacji praw drugiej osoby i uznania jej opinii.
3 3 3