Odpowiedzi

2009-12-20T17:01:37+01:00
Jeśłi nie będziecie o mnie dbac i nie będziecie żyli ekologicznie, to zatujecie nie tylko siebie ale i innych, a ja nie wydam więcej plonów i życie na mnie nie będzie możliwe.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T17:02:55+01:00
Ziemia:-Nie wyrzucajcie śmieci na mnie.Myślicie, że to nic jak rzucicie jeden czy dwa papierki.Z tego może uzbierać się sterta takich papierków.Jeżeli ja zostanę zanieczyszczona to na czym wy będziecie żyli?Przestańcie to robić.Depczecie trawniki, wycinacie lasy i myślicie, że to nic.Takimi właśnie postępami mnie bardzo krzywdzicie.Myślę, że coś was ruszy i zmienicie swoje postępowanie.
1 4 1