Odpowiedzi

2009-12-20T17:02:05+01:00
Wiem że staracie się o mnie dbać lecz bardzo źlę się czuję!
musicie mi pomóc odzyskać dawną formę!!
ograniczcie dymy z fabryk i nie zatruwajce sami siebie!
bo zginiecie a ja razem z wami!!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T17:13:34+01:00
Może to będzie trochę głupio brzmiało ale :

Ludzie! Ostrzegam, że jak tak dalej będzie wszyscy zginiecie.... . Wyginą zwierzęta. Zanieczyszczacie mnie ! Wyrzucacie śmieci , gdzie sie da. Zanieczyszczacie moje rzeki, morza, jeziora. Czy nie mogłoby być inaczej? Jeździlibyście samochodami na baterie słoneczne, używali torb ekologicznych, w łazienkach korzystali z pryszniców, a nie wanny. Świat byłby inny, lepszy. A teraz zanieczyszczacie mnie na każdym kroku. Moje wody nie są już błękitne, lecz brązowe. Lasów jest coraz mniej... zaraz nie będzie ich w ogóle , wszystkie wycinacie. Chce was przed tym ostrzec, bo kiedyś może być za późno...
jesli pomogłam to się ciesze ;D