Odpowiedzi

2009-12-20T17:12:49+01:00
1.-śpiewanie kolęd
2.-łamanie się z rodziną opłatkiem
3.-Karp
4.-Sianko pod stołem
5.-12 potraw
6.-wolne miejsce dla przypadkowego gościa


dalej nie wiem xDD
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T17:15:24+01:00
Pierwsza gwiazdka, łamanie się opłatkiem, sianko, ubieranie choinki, śpiewanie kolęd, prezenty(nowy zwyczaj), pasterka, 12 potraw na wigilijnym stole, post w Wigilię Bożego Narodzenia, wolne miejsce przy stole