Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T13:26:07+01:00
Łopatka po chińsku

Składniki

500 g pokrojonej w kostkę łopatki wieprzowej
2 grubo pokrojone cebule
2 łyżki oleju
czerwona papryka
kilka pieczarek (niekoniecznie)
1 łyżka curry
sól
pieprz
przyprawa do gulaszu
przyprawa do chińskiego
papryka ostra
papryka słodka

Opis przygotowania

Na patelni rozgrzewamy olej i przesmażamy pokrojone mięso na rumiany kolor, dodajemy cebulę pokrojoną w kostkę i pokrojone pieczarki, oraz drobno pokrojoną paprykę, podsmażamy. Następnie dodajemy przyprawy i 2 szklanki wody, przykrywamy i dusimy do miękkości. Podajemy z kaszą.
2009-12-23T13:39:12+01:00
Sałatka rosyjska


Składniki:

* 1/2 kg ugotowanych ziemniaków
* 1/4 kg ugotowanej fasolki
* 4-6 ugotowanych marchewek
* 10 dag ugotowanej drobnej białej fasoli
* szklanka ugotowanego zielonego groszku
* 2 łyżki octu
* 2 łyżki oliwy lub oleju
* sól
* pieprz
* 2-4 łyżki posiekanych kwaszonych ogórków
* 1-2 łyżki posiekanych grzybków w occie
* 3-4 łyżki posiekanej zieleniny
* 2-3 jaja na twardo
* 3/4 szklanki majonezu

Sposób przygotowania:
Ziemniaki kroimy w drobną kostkę, w paski kroimy fasolkę a marchewkę kroimy w talarki. Białka oddzielić od żółtek i pokroić. Jarzyny wsypać do miski, wlać ocet, oliwę, posypać sól i pieprz. Następnie powoli mieszać i wstawić do lodówki na ok. 2 godziny. Jarzyny marynowane mieszamy z grzankami, ogórkiem, zieleniną i majonezem. Sałatkę przełożyć majonezem i przybrać żółtkami wcześniej przetartymi przez sitko. Ułożyć plasterki marchweki i listki pietruszki.
2009-12-23T14:00:15+01:00
Chiny- ludzie są tam wrażliwi na utratę swoje go honoru
jedzą tam przeważnie ryż
Grenlandia- są tam przeważnie myśliwi
je się tam ryby i zwierzęta morskie
Rosja-w kontaktach osobistych są przyjaźni ale w relacjach biznesowych przeciwnie
pie sie tam herbate z konfiturami i jest przekazywane to z pokolenia na pokolenie
Francja-występują tam platformy które są przybrane w cytrusy
je się tam ślimaki