Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T17:21:49+01:00
Moim zdaniem można stać się lepszym człowiekiem dzięki wierze. Dzięki niej wielu ludzi zmienia swoję postępowianie, nawraca ich. Ważnym elementem jest to że wiara nie potępia lecz pomaga, wiele przykładów podaję Biblia oraz samo życie, takim przykładem może być przebaczenie przez Jana Pawła II swojemu zamachowcy. Dzięki wierze człowiek wie że nie jest sam, że zawsze może liczyć na pomoc od drugiego człowieka, pomaga wytrwać w trudnych chwilach na twz. "zakręcie", kiedy wielu ludzi utapia swoje problemy w alkocholu, a innym wystarczy przyjście do kościoła lub spowiedz.

Mam nadzieję że moję spostrzeżenia przydadzą ci się. Pozdrawiam :*
2 5 2
2009-12-20T17:39:07+01:00
WEDŁUG MNIE TO WIARA NAM DAJE SIŁY ABY WSTAWAĆ CODZIENNIE DO PRACY PODEJMOWAĆ DECYZJE,WALCZYĆ O SWOJE BO JAK BY WIARY NIE BYŁO TO ŚWIAT BYŁYBY ZŁY WSZELKIE ZBRODNIE I ZŁO NA ŚWIECIE NIE MIAŁOBY ŻADNYCH POHAMOWAŃ.CHODZĄC DO KOŚCIOŁA SŁUCHAMY SŁOWA BOŻEGO I WYNOSIMY JE NA ŚWIAT.WIARA NAKAZUJE CZYNIĆ DOBRO ,POMAGA W DĄŻENIU DO CELU.
IM CZŁOWIEK CZYNI WIĘCEJ DOBRA JEST SZCZĘŚLIWSZY.ROZPIERA GO ENERGIA DO WIĘKSZEGO POŚWIĘCENIA:)


POZDRAWIAM:*
1 5 1