Eiskunstlauf –
Skilanglauf -
Skispringen -
Reiten –
Eisschnelllauf -
Eishockey -
Ski alpin -
Autorennen -
Speedway – Rennern -
Windsurfing -
Handball -
Segeln -
Schwimmen -
Badminton -
Rudern -
Kugelstoßen -
Fechten
Radsport
Laufen
Speerwurf
Weitsprung
Hochsprung
Gehen

Przetulmacz ;]]

2

Odpowiedzi

2009-12-20T17:32:41+01:00
-Jazda figurowa na lodzie
– narciarstwo biegowe
- skoki narciarskie
- jazda konna
– łyżwiarstwo szybkie
- hokej na lodzie
- narta alpejski
- wyścigi samochowe
- Speedway
– hitom
- windsurfing
- piłka ręczna
- żeglarstwo
- pływanie
- badminton
- wioślarstwo
- pchnięcie kulą
- szermierka kolarstwo przejście rzut oszczepem skok w dal skok wzwyż chodzenie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T17:53:17+01:00
Jazda figurowa na lodzie
narciarstwo biegowe
skoki narciarskie
jazda konna
łyżwiarstwo szybkie
hokej na lodzie
narta alpejski
wyścigi samochodowe
Speedway
hitom
windsurfing
piłka ręczna
żeglarstwo
pływanie
badminton
wioślarstwo
pchnięcie kulą
szermierka
kolarstwo
przejście
rzut oszczepem
skok w dal
skok wzwyż
chodzenie