Napisz list oficjalny do dyrektora szkoły prośbą o pomoc w zorganizowaniu Szkolnego Festiwalu Teatralnego pt. "Romantyczne Ballady". Przedstaw cel konkursu oraz potrzeby z nimi związane. Podaj co najmniej pięć argumentów przekonujących adresata do zrealizowania pomysłu.

2

Odpowiedzi

2009-12-20T17:18:45+01:00
Witam !
Chciałbym poprosic pana o pomoc w zorganizowaniu Festwialu Teatralnego pt. "Romantyczne Ballady" . Festiwal ten będzie prtzedstawiał w szczególności Ballady . Będzie bardzo posezał wiedzę Dla dzieci . Drógi argument to; Zyska pan lubialność wśród dzieci oraz dorosłych. Trzeci to ; Sposorzy dostaną nagrody ;] . czwarty to; Jeśli pan przyjdzie będzie świertnie bo jest pan najlepszym dyrektorem . a piąty to; Pańska szkoła zyska popuylarność , będzie ta uroczystość opisana w faktach . :-)

Myślę że pomogłem .
Proszę o najlepszą ;D
87 2 87
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T17:22:49+01:00
Panie Dyrektorze!
Jako klasa 6c chcielibyśmy zorganizować szkolny festiwal teatralny pt. "Romantyczne Ballady" i prosimy o pomoc w realizacji naszego pomysły. Uważamy, że taki konkurs byłby rozwijający pod względem literackim. Każda klasa musiałaby wybrać spektakl i go przedstawić. Ucząc się tekstów uczniowie lepiej poznają ortografię i gramatykę. Festiwal to bardzo dobry pomysł na urozmaicenie szarego dnia szkolnego. Wszystkim uczniom ta inicjatywa na pewno się spodoba.
Z poważaniem samorząd klasy 6c
34 4 34