Daje naj za rozwiązanie !!
Które z poniższych cech możesz przypisać sobie? Podkreśl je, a następnie dopisz nazwy zawodów, w których te cechy są najwiękzymi zaletami:
enthusiasm-
good organisational skills-
leadership skills-
ability to write well-
ability to listen to others-
good knowledge of a foreign language-
fitness-
creativity-
a great sense of humour-
good IT skills-

dzieki z góry ! ;)

2

Odpowiedzi

2009-12-20T17:43:56+01:00
Creativity(kreatywność)-painter(malarz),musician(muzyk)
fitness(wysportowany)-footballer(piłkarz),basketballer (koszykarz)
good knowledge of a foreign language(znajomość języków obcych)-translator(tłumacz),
good organisational skills(umiejętność organizacji)-manager
leadership skills(przywódctwo)-politician(polityk)
a great sense of humour(poczucie humoru)-comic(komik)
ability to listen to others(zdoność do słuchania innych)-barrister(adwokat)
ability to write well(umiejętność dobrego pisania?)-writer(pisarz)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T17:56:51+01:00
Wypiszę Ci wszystkie potem sobie podkreślisz, bo ja nie wiem co :
enthusiasm (entuzjazm)- volunteer (wolontariusz)
good organisational skills(zdolności organizacyjne)- tourist guide (przewodnik turystyczny)
leadership skills(zdolności przywódcze)- politician (polityk)
ability to write well(zdolności do pisanie)- writer (pisarz)
ability to listen to others (umiejętność słuchania innych)- psychologist (psycholog)
good knowledge of a foreign language (znajomość obcych języków)- interpret the profession (tłumacz)
fitness (sprawność fizyczna)- lifeguard (ratownik), instructor fitness (instruktor fitness), PE teacher (nauczyciel wf)
creativity (inwencja twórcza)- reporter (reporter)
a great sense of humour (wielkie poczucie humoru)- cabaret artist (kabareciarz)
good IT skills (umiejętności informatyczne)- computer specialist (informatyk)