Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T17:25:24+01:00
Rośliny pobierają wodę poprzez włośniki na korzeniach - Drobne rozgałęzienia korzeni.

Do fotosyntezy roślinie potrzbne są Sole Mineralne a one są słodkie gdy zaczniemy podlewać wodą słoną roślina nie będzie w stanie przeprowadzić Fotosyntezy i Uschnie.
1 5 1
2009-12-20T17:27:36+01:00
Roślina po podlaniu słoną wodą uschnie, dlatego że sól niszczy i pali korzenie.
1 5 1