Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T17:35:58+01:00
Prehistoria-od pojawienia się człowieka na Ziemi do powstania pisma.

Starożytność -trwała od XIX w.p.n.e. do V w.n.e

średniowiecze -trwało od X do XV wieku

Polskie oświecenie trwało od lat 40. XVIII wieku

barok trwał od końca XVI do połowy XVIII w

odrodzenie trwało od XVI, przez cały XVI wiek

Renesans polski trwał od polowy XV w do przełomu XVI - XVII w.

nowożytna trwała od XVI do końca XIX wieku
3 5 3
2009-12-20T17:46:12+01:00
Historia: Od ??? do ???
Prehistoria: Od ok.4mln l.p.n.e do 3500 r.p.n.e
Starożytność: Od 3500 r.p.n.e do 476 r.n.e
Średniowiecze: Od 476 r.n.e do 1500 r.n.e
Oświecenie: Od 1688 r.n.e do 1789 r.n.e
Barok: Od XVI do XVIII w
Odrodzenie i Renesans: Od XV do XVI w
Okres Nowożytny: Od 1500 r.n.e do 1919 r.n.e