Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T17:45:47+01:00
Antagonistyczne
-drapieżnictwo np. gepard i gazela
rosiczka i owady
-pasożytnictwo np. tasiemiec i człowiek
jemioła i drzewo
-konkurencja np. paramecium aurelia i paramecium caudatum
(2 gatunki pantofelka)
chwasty i inne rośliny

Nieantagonistyczne
-mutualizm np. porost (glon i grzyb)
mikroryza (grzyb i drzewo)
-protokooperacja np. hipopotam i bąkojad
kwiaty i zapylające je owady
-komensalizm np. pąkle i wieloryb
podnawka i rekin
- allelopatia np. żyto i chaber
pszenica i kąkol
ziemniaki i łubin
1 2 1
2009-12-20T17:47:04+01:00
Antagonistyczne: pasożytnictwo; tasiemiec uzbrojony i człowiek, drapieznictwo;np gepart i gazela tomi, konkurencje; dingo i wilki workowate
nieantagonistyczne: komensalizm; rekin i ryba podnawka; protokooperacja np bawół i bakojad; mutualizm np babka i krewetka
2009-12-20T17:46:23+01:00
Nieantagonistyczne:
- komensalizm np. lew i hiena
- protokooperacja, np. bąkojad i bawół

Antagonistyczne:
- drapieżnictwo, np. lew i atylopa
-pasożytncitwo, np. tasiemiec i człowiek
1 1 1