Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T17:39:26+01:00
-prześwietlenia
-radioterapia nowotworowa
-lasery
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T17:50:59+01:00
- w diagnostyce medycznej - do wykonywania prześwietleń (prom X)
- do sterylizacji narzędzi chirurgicznych, ubrań (prom. γ)
- do leczenia niektórych nowotworów - naświetlanie chorych tkanek (prom. γ)
- w leczeniu niektórych dolegliwości skóry, jak np. łuszczycy (nadfiolet)
- w lecznictwie - diatermia (podczerwień)
1 5 1