Odpowiedzi

2009-12-22T20:06:03+01:00
Hodowla organizmów morskich to miejce ,w którym hoduje,opiekuje,karmi się zwierzęta morskie np. ryby.Są te organizmy przechowywane w zbiornikach wodnych ze słoną wodą .
dzieki czemu czują się jak w domu .




1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T20:18:09+01:00
Organizmy morskie (ryby, mięczaki, stawonogi, glony i in.) hoduje się w celach konsumpcyjnych i gospodarczych, ale wykorzystuje się je również w celach rozmnażania innych, rzadkich gatunków morskich stworzeń, forma akwakultury. Hodowla prowadzona jest w wodzie morskiej. .

Najbardziej rozwinięte hodowle są w krajach takich jak:
-Japonia
-Chiny
-Francja
-Malezja
-Indonezja
-Norwegia
-Szwecja
2 5 2
2009-12-22T20:23:46+01:00
Hodowla organizmow morskich czyli tzw. marikultura. Hodowane sa ryby, mieczaki, stawonogi, glony i inne w celach konsumpcyjnych i gospodarczych , ale rowniez wykorzystywana w celach rozmnazania innych,rzadkich gatunkow morskich,stworzen. Prowadzona ona jest (hodowla) w wodzie morskiej . Najbardziej rozwinieta hodowla jest w krajach :
-Japonia,
-Chiny,
-Francja,
-Malezja,
-Indonezja,
-Norwegia,
-Szwecja

mam nadzieje ze pomoglam ;DD
2 5 2