Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-14T17:09:45+02:00
Ad1.
Moja ojczyzna to Polska.
Każdy mój rodak to Polak.
Język polski jest moim językiem ojczystym.
Państwo w którym mieszkam to Polska.
Czuję się patriotą w moim kraju.

Ad2.
Patriotyzm w dzisiejszych czasach można wyrazić poprzez angażowanie się w różne ruchy polityczne, oraz poprzez angażowanie się w zmienianie kraju na lepsze.
8 3 8
2009-09-14T17:27:11+02:00
1.
POLSKA reprezentacja siatkarzy wygrała wczoraj Mistrzostwa Europy.
Każdy POLAK interesuje się piłką nożną.
JĘZYK POLSKI jest uważany za jeden z najtrudniejszych do nauki przez cudzoziemców.
Troska o PAŃSTWO Polskie zajmuje szczególne miejsce w sercu każdego z nas.
PATRIOTA w dzisiejszych czasach wcae nie musi oddawać życia za ojczyznę.

2.
W dzisiejszych czasach nie ma wojen, w których można by wykazać swoje oddanie wobec ojczyzny, dlatego wielu ludziom wydaje się, że patriotyzm jest przestarzałą wartością. Jednak tak naprawdę, swój patriotyzm można pokazywać na każdym kroku - wspierając polskie drużyny, czy też kupując polskie produkty. Jednak najważniejszym przejawem dzisiejszego patriotyzmu jest aktywny udział w życiu politycznym. Ale trzeba pamiętać, że to nie oznacza, że należy kandydować do sejmu - wystarczy brać udział w wyborach! Innym ważnym aspektem dzisiejszego patriotyzmu jest nieokradanie swojego państwa, czyli płacenie podatków, mandatów i niepopełnianie katów wandalizmu. Jak widać - w dzisiejszych czasach z partiotyzmem spotykamy się na każdym kroku - nawet robiąc zakupy w sklepie i każdy nasz wybór, którego dokonujemy może być aktem patriotyzmu wobec naszej ojczyzny!
5 3 5