Przetłumacz ten tekst:

You know that i love you,
You know that i love you,
You know that i need you,
your my every i breath you.

so dont try to change me,
so dont try to change me,
why would you change me?
why would you change me?
baby i will let you go.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T17:43:37+01:00

Wiesz, że kocham ciebie,
Wiesz, że kocham ciebie,
Wiesz, że potrzebuję ciebie,
twój mój każdy oddech ja ty.

tak nie próbuj zmienić mnie,
tak nie próbuj zmienić mnie,
dlaczego zmieniłbyś mnie?
dlaczego zmieniłbyś mnie?
i dziecka pozwoli tobie pójść.
1 5 1
2009-12-20T19:35:58+01:00
Wiesz, że Cię kocham, Ty wiesz, że Cię kocham, Ty wiesz, że potrzebuję ciebie, twój każdy mój oddech i ty. So dont próbować zmienić me, so dont próbować zmienić mi, dlaczego chcesz zmienić mnie? Dlaczego zmieniasz mnie? i dziecko będzie let you go.
1 5 1