Zadanie latwee dla 4/5 uczniow;] daje 50 punktow takze warto;];*



1. Ola miala x zlotych i kupila 3 zeszyty po y zlotych kazdy.Otrzymala z zlotych reszty.
a)zapisz wzor okreslajacy zaleznosc miedzy wielkosciami x ,y ,z

b) z otrzymanego wzoru wyznacz y

z góry dziekuje;*

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T17:44:05+01:00
A) x=3y + z


b) x=3y + z I -z
x - z = 3y I :3
(x-z):3 = y



jezeli spasuje prosze o naj :D
2 3 2
2009-12-20T17:45:06+01:00
X-3y=z

myślę, że o to chodzi

ale nie wiem o co chodzi w tym podpunkcie b

jak mam wyznaczyć y>???

może o to chodzi, ale ie wiem

3y=z-x /3
y=⅓z-⅓x


Liczę na naj!!!!!
2009-12-20T21:20:23+01:00
A)
x = 3y + z
b)
x = 3y + z
x - z = 3y I :3
(x-z) :3 = y