Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T17:43:45+01:00
Zapotrzebowanie człowieka na energię zależy od płci, wieku, masy ciała, wzrostu, a nawet klimatu. Dodatkowo potrzebujemy energii aby móc podejmować różnego typu aktywności jak chodzenie, praca fizyczna, czynności związane z pracą zawodową, itp. Wszystkie one dodatkowo zwiększają zapotrzebowanie organizmu na energię. Jeżeli nie dostarczymy do organizmu odpowiedniej ilości energii prowadzi to do konieczności wykorzystania „zapasów” organizmu, co prowadzi do utraty masy ciała, zahamowania wzrostu dzieci i młodzieży, zaniku mięśni i ogólnego osłabienia. Sytuacja odwrotna – gdy dostarczamy do organizmu zbyt duże ilości energii prowadzi do odkładania się jej nadmiaru w postaci tłuszczu.
10 4 10
2009-12-20T17:45:54+01:00
Nasz organizm wytwarza energie bo jest ona nam bardzo potrzebna w rozwoju i w życiu. Energia to takie jakby doładowanie i siła którą potrzebuje nasz organizm każdego dnia.
14 3 14
2009-12-20T17:53:49+01:00
Mniej więcej do 30. roku życia organizm sam wytwarza koenzym Q10 w wystarczającej ilości, lecz wraz z upływem lat, nasze komórki zawierają coraz mniejszą jego ilość, np. w sercu człowieka w wieku 40 lat jest już tylko ¾ ilości koenzymu z okresu młodzieńczego, a powyżej 70-75 lat ś ilość koenzymu spada do połowy pierwotnej wartości. W efekcie mogą pojawić się zaburzenia energetyczne, które mogą negatywnie wpływać na nasze zdrowie. Aby temu zapobiec, należy uzupełniać poziomy Q10 w organizmie poprzez odpowiedni skład posiłków (tab.1) lub suplementy diety. Podczas suplementacji nie zaobserwowano działań niepożądanych.
3 2 3