Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-14T17:12:54+02:00
1. System nawadniający pola;
2. System miar ciężkości i długości;
3. System szedziesiątkowy;
4. Cyfra 0;
5. Koło garncarskie;
6. Kalendarz rolniczy;
7. Pierwszy zbiór praw;
8. Cegły wypalane i suszone;
9. Sklepienie łukowe;
4 4 4
2009-09-14T17:19:29+02:00
Pismo klinowe, system miar i wag,cegły gliniane,budownictwo, wodociągi,literatura,wynalazek koła
2 5 2