Zamien jednostki :
12 mm sześciennych = dm sześciennych
25 m sześciennych = cm sześciennych
55 dm sześciennych = m sześciennych
8 dm sześciennych cm sześciennych
2,5 cm sześciennych dm sześciennych
6 kg / m sześciennych kg / dm sześciennych
56 kg/m sześciennych g/ dm sześciennych
45 kg/ m sześciennych g/ dm sześciennych
52 kg/m sześciennych kg/ dm sześciennych


/ - kreska ułamkowa

3

Odpowiedzi

2009-12-20T17:48:39+01:00
12 mm sześciennych = 12 /100³ = 0,000012 dm sześciennych (1dm=100mm)
25 m sześciennych = 25 * 10³ = 25 000 cm sześciennych
55 dm sześciennych 55 / 10³ = 0,055 m sześciennych
8 dm sześciennych = 8 *100³ = 8 000 000 cm sześciennych
2,5 cm sześciennych = 2,5 /10³ = 0,0025 dm sześciennych
6 kg / m sześciennych = 6/10³ = 0,006 kg / dm sześciennych
56 kg/m sześciennych = 56 * 1000/10³ = 56 g/ dm sześciennych
45 kg/ m sześciennych = 45 * 1000/10³ = 45 g/ dm sześciennych
52 kg/m sześciennych = 52 /10³ = 0,052 kg/ dm sześciennych
33 3 33
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T18:03:18+01:00
12 mm³ = 12 * 0,000001dm³ = 0,000012 dm³
25 m³ = 25 * 1000000 cm³ = 25 000 000 cm³
55 dm³ = 55 * 0,001 m³ = 0,055 m³
8 dm³ = 8 * 1000 cm³ = 8 000 cm³
2,5 cm³ = 2,5 * 0,001 dm³ = 0,0025 dm³
6 kg/m³ = 6kg/1000dm³ = 0,006 kg/dm³
56 kg/m³ = 56 * 1000g/1000 = 56 g/dm³
45 kg/m³ = 45 * 1000g/1000dm³ = 45 g/dm³
52 kg/m ³ = 52kg/1000dm³ = 0,052 kg/dm³
115 3 115
2009-12-20T18:50:37+01:00
12mm3=0,012cm3=0,000012dm3
25m3=25000dm3=25000000cm3
55dm3=0,55m3
8dm3=8000cm3
2,5cm3=0,0025dm3
6kg/m3=0,006kg/dm3
56kg/m3=56kg/m3
45kg/m3=45kg/m3
52kg/m3=0,052kg/dm3
34 3 34