Odpowiedzi

2009-12-20T17:50:33+01:00

Nie, ponieważ;
-Każdy troszczy się o siebie i swoje dobro materialne,
-Aby czynić dobro potrzebne są nie kiedy pieniądze,a ludzie nie chętnie przeznaczają je na inne osoby,
-Ludzie żyją w wielkim stresie i żyją pracą i kawą, nie mają czasu aby spotykać się z przyjaciółmi i pomagać im.

Pozdr:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T17:52:27+01:00
W dzisiejszych czasach trudno jest czynić dobro ponieważ ludzie odrzucają naszą pomoc.. Uważają że sami lepiej sobie poradzą chociaż jest to nie możliwe.. W XXI w. dużo jest osób ,które nie umieją pomóc innym nawet w najprostszej rzeczy, często jest tak ,że zamiast komuś pomóc wyśmiewają się z osób , które potrzebują pomocy.
1 5 1
2009-12-20T21:28:40+01:00
Wyjaśnij swoją opinię na temat "Czy w dzisiejszych czasach łatwo czynić dobro?"

Jeśli Trudno:
-Zostaniesz wyśmiany
-Będzie to odbierane w gronie ludzi jako przejaw słabości
-Prawo często nie pozwala na czynienie dobra drugiej osobie, przykład był z piekarzem który rozdawał chleb potrzebującym...
1 5 1