Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T18:00:33+01:00
A)) a-2b+2+2[-5a-5-0.5a]+2b
a-2b+2+10a+10+a+2b
12a+10=12*4/5+10=19.6
b))
3x+10-2y-5[-3x+2y-2]-50y+40
3x+10-2y+15x-10y+10-50y+40
18x+50-12y= 18*[-1/3]+50-12*[-4]
= -6+50+42=86
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T18:03:23+01:00
A) a-2b+2+2[-5a-5-0,5a]+2b=a-2b+2-10a-10-1+2b=9a-9 9*4/5-9=7 i jedna piata+9= 16 jedna piata
B)3x+10-2y-5[-3x+2y-2]-50y+40=3x+10-2y+15x-10y+10-50y+40=18x-62y+60 18*1/3-62*(-4)+60=6+248+60=314