Odpowiedzi

2009-12-20T17:53:07+01:00
Drodzy uczniowie! Pragnę zachęcić Was do pomocy potrzebującym ludziom. Chodzi tutaj o działalność charytatywną. Postawmy się w sytuacji tych cierpiących ludzi! Nie byłaby ona dla nas przyjemna. Dlatego też apeluję do Was, abyście zrobili cokolwiek w celu działań na ich rzecz.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T17:57:15+01:00
Drodzy uczniowie!
Każdy z Nas wie, że święta to najpięknjiejsze chwile spędzone wraz z rodziną.
Jednak niektórzy ludzie nie mają z kim tych świąt spędzić. Cóż to za Wigilia bez tradycyjnych 12 potraw? Niestety- bardzo wielu nie ma możliwości spróbowania choć jednej. Aby dać szansę tym, którzy najbardziej tego potrzebują możesz wspierać ich dawając do sali nr.<...> lub do p. <nazwisko> gry, puzzle, zabawki i maskotki, ale także produkty spożywcze np. mąka, makaron, ryż.
W imieniu tych ludzi serdecznie dziękujemy za otrzymane datki.
JAN KOWALSKI