Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T17:58:56+01:00
27,2/4=6,8
wiedząc że jeden bok jest krótszy od drugiego o 0,3cm
to a = 6,8+0,3=7,1
to b= 6,8-0,3=6,5
P= a*b=7,1*6,5=46,15
1 5 1
2009-12-20T18:06:18+01:00
Obliczamy długość boków:
27,2 : 2 = 13,6
13,6 - 0,3 = 13,3
1 bok - 13,6 cm : 2 = 6,8 cm
2 bok - 13,3 cm : 2 = 6,65 cm
Obliczamy pole:
68/10 x 665/100 = 1921/50 = 38 i 21/50
38,42 cm2
1 4 1