Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-14T17:29:19+02:00
Pomiędzy „dwoma” stworzeniami jest wielka różnica, którą każdy pewnie zauważy. Według mitów stworzenie świata wyglądało w następujący sposób „Świat narodził sie z Chaosu. Nikt nie potrafił dokładnie okreslic czym on był. Z niego wyłoniły sie dwa pierwsze bóstwa: Uranos- Niebo i Gaja- Ziemia. Oni dali początek wielu pokoleniom bogów.” Mit opowiada nam, że stwórcami świata byli bogowie. Natomiast z Biblii wiemy, że ziemię w siedem dni stworzył Bóg.

Więc podstawową różnicą będzie stwórca:
MIT:
- bogowie Uranos i Gaja
- później „byli” inni bogowie

RELIGIA:
- Bóg
- Adam i Ewa
3 5 3
2009-09-14T17:32:13+02:00
W micie jest napisane że z chaosu wyłonił się Uranos i Gaja a w religii że to Bóg stworzył świat
1 1 1