Mam opisać obrazek na którym znajdują się kobieta i mężczyzna. Są w górach na jakimś stoku narciarskim,Kobieta ma żóltą kurtkę, okulary, biale spodnie i czerwone buty. Mężczyzna czerwony kombinezon, buty i narty.W rękach mają kijki. Zjeżdżają po śniegu , po prawej stronie jest jakaś skala. Czują się świetnie, towarzyszą im emocje itd.

Napiszcie to w jakiejś odpowiedniej formie i coś jeszcze więcej.
Proszę

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T18:02:49+01:00
On the picture i can see two people skiing in the mountains. The man is wearing red jacket and shoes and a woman is wearing yellow jacket , glasses, white trousers and red shoes. They are having a great time and they are enjoying skiing.



prosze o naj jezeli sie spodobalo
2009-12-20T18:07:52+01:00
On the picture two people ARE skiing in the mountains. The woman is wearing yellow jacket, glasses, white trousers and red shoes. The man is wearing red jacket and shoes. They are having a great time and they are enjoying skiing.