Odpowiedzi

2009-12-20T18:01:13+01:00
Mozesz to tak napisać: Bardzo lubię mój pokój. Jest w nim wszystko to, czego potrzebuję. Sciany są koloru zielonego, a dywan jest zólto-pomarańczowy. Na lewo od okna znajduję się moje lozko. Naprzeciwko lozka znajduję się biurko, na ktorym znajduje się komputer i moje książki. Obok biorka stoi szafa. Jest bardzo duza. Znajdują sie w niej moje ubrania. Na środku mojego pokoju śpi przewaznie moj kot. W rogach pokoju znajdują się kwiaty.

Mam nadzieję, że pomoglam :)
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T18:02:28+01:00
Ja zaczęłabym to tak :
Mój pokój to ulubione miejsce w mieszkaniu . bardzo lubię spędzać w nim wolny czas .
potem bym napisała gdzie co się znajduje , jaki kolor mają ściany , moje ulubione przedmioty w tym pokoju . podaję przykład:
główną rzeczą mojego pokoju jest niebieskie łóżko . Obok niego znajdują się półki na których trzymam swoje skarby . Dywan na którym często leżę czytając książkę jest brązowo-biały . Ściany są w kolorze jasny pomarańcz . ( potem wszystko opisujesz za pomocą słów takich jak : obok , pod , nad , przed , za , zza )
2009-12-20T18:04:42+01:00
Napisz czy jest duzy czy mały
kolor scian mebli
czy wisi cos na scianach
czy masz dywan (mozesz podac kolor wzor itp.)
jakiego koloru masz dodatki
Czy masz pokoj sam czy z rodzenstwem
mozesz napisac co jest charakterystycznego w twoim pokoju(np.nowoczesne meble)
jaka masz lampe i w jakim ksztalcie
czy lubisz spedzac czas w swoim pokoju i dlaczego