Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T19:21:31+01:00
V=0,003mm/s=0,000003m/s (mm=0,001m)
V=0,2cm/s=0,002m/s (cm=0,01m)
V=36km/h=10m/s (km=1000m ; h=3600s)
V=5km/min~83,33m/s (km=1000m ; min=60s)
V=54m/min=0,9m/s (min=60s)
V=29,6km/s=29600m/s (km=1000m)

Żeby obliczyć wystarczy podstawiać te wartości co są podane w nawiasach
2009-12-20T19:30:55+01:00
1) v = 0,003/10000 = 0,000003 m/s
2) v = 0,02/ 100 = 0,002m/s
3) v = 36km/h = 36000m/h = 36000/3600= 10 m/s
4) v = 5km/min. = 5000m/ min. = 5000m/60s = 500/6 m/s
5) v = 54m/min. = 54m/60s = 0,9 m/s
6) v = 29,6 km/s = 29600m/s
1 2 1